top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תבנדריהם צליל

פרודנס פלינט

עודכן: 16 במרץ 2021

פרודנס פלינט מאוסטרליה. סיימה את לימודיה במכללה הוויקטוריאנית לאמנויות בשנת 1989.

אוסף העבודות שהבאתי פה, מספרות סיפור על קושי באינטימיות. קיימות שתי מערכות יחסים, של הגיבורה עם אחרים ושל הגיבורה עם מים.

בשני הציורים הראשונים היא עם גברים במיטה. כלומר לא ממש איתם, כי היא לא מסתכלת או נוגעת בהם, וגם לא ממש במיטה, אלא עומדת מחוצה לה. הדימיון משלים את הרגע שלפני, שבו היא הייתה יחד עם הגבר במיטה, מקיימים יחסי מין. הוא עדיין ערום והיא התלבשה מהר, כי מראש רק הגוף היה נוכח והנפש לא, אז גם הגוף חותר להשלים את הפער וממהר להתלבש ולהמשיך הלאה בשגרת היום.

המים עוזרים לה להיות נוכחת. רמז ראשון לתפקיד המים אפשר לראות בציור הראשון בו היא עוד לייד המיטה, שותה כוס מים. ואז ציור שבו היא על קצה האמבטיה היא עדיין קפואה עם מבט ריק, לפני המגע עם המים. לאחר מכן בכל הציורים בהם היא לבד, היא שותה או מתקלחת, מרגישה את הגוף שלה דרך המים שנוגעים בו מבפנים או מבחוץ.


האוסף נגמר בציור שבו היא באמבטיה עם עוד מישהי, לדעתי זאת גם היא עצמה, בעת שהיא חזרה לעצמה לחלוטין ומצליחה לראות את עצמה בדיוק כמו שהיא, כמו במראה.

אני מוסיפה שהקיום האגבי של שיער ערווה בציורים גרם לי להרגיש עוד יותר כאילו אני צופה במשהו פרטי ואמיתי ולא בניסיון לצייר אידיליה מול ה"מצלמה".

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page